Szkolenia marketingowe BUZZcenter | Ze strategią łatwiej do celu!

W imieniu członka IFR – rodzinnej firmy doradczej BUZZcenter zapraszamy właścicieli, sukcesorów, członków zarządu i marketerów firm rodzinnych do udziału w wyjątkowym szkoleniu, prowadzonym przez praktyków marketingu i strategii.

Jak budować marketing oparty na faktach, odpowiadający na potrzeby Klienta i jak alokować budżety, by widać było ich zwrot? Tego właśnie dowiesz się podczas szkolenia. O tym opowiedzą właściciele BUZZcenter – Kamila Kierzek-Mechło i Radosław Mechło.


Zyskaj przewagę na rynku dzięki strategii marketingowej!

Wokół tematu strategii marketingowej w ostatnich miesiącach narosło wiele mitów. Każdy robi strategię, każdy ma ich co najmniej kilka, a w praktyce nie ma jej wcale. A jak to jest w firmach rodzinnych?

Dobry produkt czy usługa to dopiero początek drogi. Walter Landor powiedział, że „produkty powstają fabryce, ale marki powstają w umyśle”. Kluczowe jest zatem, by działania marketingowe zaplanowane były na bazie analizy, by były przemyślane i przede wszystkim, by odpowiadały na faktyczne potrzeby Klientów.

  • Naucz się wykorzystywać efektywnie budżety marketingowe
  • Zacznij liczyć zwrot z inwestycji marketingowych
  • Pozyskuj więcej Klientów
  • Opracuj i wdróż strategię marketingową
  • Analizuj wyniki marketingowe
  • Zwiększ sprzedaż
  • Zwiększ efektywność i rozpoznawalność swojej marki!

Strategia marketingowa to mapa drogowa dla biznesu. Jej szczegółowe opracowanie pozwolą Twojej firmie na świadome planowanie, rozwój i realizację celów. Precyzyjne opracowany koncept rozwoju pozwala na efektywne działanie, zabezpieczy Twoją firm na wypadek ewentualnego kryzysu, oszczędzi pieniądze i pomoże dojrzale rozwijać firmę.

Jak budować marketing oparty na faktach, odpowiadający na potrzeby Klienta i jak alokować budżety, by widać było ich zwrot? Tego właśnie dowiesz się podczas szkolenia.

TERMINY NAJBLIŻSZYCH SZKOLEŃ
  • 25-26 listopada 2021 roku
  • 16-17 grudnia 2021 roku
  • 20-21 stycznia 2022 roku
  • 17-18 lutego 2022 roku

Dla członków Inicjatywy Firm Rodzinnych, na hasło IFR rabat 10% do 31 stycznia 2022 roku.


Pracując nad strategią marketingową dla Klientów szukamy odpowiedzi:

  • Co wpływa na sukces organizacji
  • Czy zasoby, którymi dysponuje firma są wystarczające lub dobrze wykorzystywane
  • Jakie są czynniki, którymi możemy się wyróżnić? I czy to wyróżnienie jest zawsze konieczne
  • Jak optymalizować budżety i zasoby firmy

Czy w Twojej firmie wszystkie te obszary są już poukładane? Strona szkolenia: marketingstrategiczny.pl