Drodzy Rodzinni, serdecznie zapraszamy na majową wizytę studyjną, którą przygotowaliśmy wspólnie z firmą rodzinną Delia Cosmetics Sp. z o.o. – członkiem Stowarzyszenia Inicjatywa Firm Rodzinnych.
Spotkanie jest adresowane do nestorów i sukcesorów firm rodzinnych, którzy chcą świadomie przeprowadzić proces sukcesji w swoich firmach oraz poznać dobre praktyki, które w tym pomogą.
Wizyta odbędzie się w dniu 12 maja 2023 roku w godz. 11:00-13:30 w zakładzie produkcyjnym firmy Delia Cosmetics (ul. Księdza Janika 9; 95-050 Konstantynów Łódzki).
W trakcie majowej wizyty usłyszymy niezwykle ciekawą historię rodzinnej firmy kosmetycznej Delia oraz opowieść o procesie sukcesji, jaki z sukcesem w niej został wdrożony. Poznamy także dobre praktyki, które pomogły firmie rozwinąć skrzydła i zdobyć silną pozycję w branży.
„Zaczynaliśmy od jednego produktu, a aktualnie mamy portfolio produktowe zawierające kilkutysięczny asortyment. Produkcja, od własnego zaplecza domowego zmieniła się w dwa zakłady produkcyjne z roczną produkcją 40 milionów sztuk.”
Karol Szmich, Prezes Delia Cosmetics
| W PROGRAMIE SPOTKANIA | |
| 11:00 – 13:00 |
|
| 13:15 |
|
ZAPRASZAMY!
Zgłoszenia uczestnictwa przyjmujemy do dnia 5 maja 2023 roku. Ilość miejsc ograniczona. Pierwszeństwo mają członkowie IFR.
| ZGŁOŚ CHĘĆ UDZIAŁU |
Delia Cosmetics to polski producent kosmetyków i właściciel dwóch marek – Delia i Cameleo, należący do ścisłej czołówki na polskim rynku kosmetycznym i dynamicznie rozwijający się na rynkach zagranicznych. Firmę, której tradycja sięga 25 lat, wyróżnia bogate portfolio produktów, nowoczesne zakłady produkcyjne i własne laboratoria, a także nieustające dążenie do rozwoju wyznaczające kolejne kierunki jej działalności. Kompletny, stale rozszerzany i zgodny z trendami asortyment produktowy Delii odpowiada potrzebom klientów na kilkudziesięciu światowych rynkach. Szeroki wachlarz produktów z segmentu Delii i Cameleo to bestsellery kosmetyczne i nowości, które trafiają do ponad 60 krajów na całym świecie.
Delia Cosmetics już 25 lat łączy rodzinne wartości, wysoką jakość i troskę o piękno, stanowiące główne filary firmy z polskim rodowodem. Karol Szmich, który związany jest z Delią od 15 lat, sprawuje funkcję prezesa zarządzającego Delia Cosmetics od 2018 roku. Przejmując stery od założyciela firmy, pana Józefa Szmicha, Karol kontynuuje tradycję i jako sukcesor z powodzeniem dowodzi biznesem na wielu światowych rynkach. Stały rozwój Delii to jeden z najważniejszych kierunków i jednocześnie długofalowy proces, który pozwala wyznaczać i realizować nowe cele.
W ostatnich latach firma skupia się na zrównoważonym rozwoju i produkcji z poszanowaniem środowiska naturalnego, zgodnie z którymi rozwija wdrażanie kosmetyków wegańskich i ze składnikami pochodzenia naturalnego oraz kosmetyków certyfikowanych. Prężnie funkcjonującą działalność kosmetyczną Delia Cosmetics odzwierciedla zaangażowanie firmy w działania filantropijne i CSR. Jako strategiczny partner fundacji Gajusz, Delia od lat pomaga pensjonariuszom hospicjów. W 2020 roku marka wyznaczyła kolejny ważny kurs swojej działalności oparty na samoakceptacji realizowany pod hasłem AutenTYcznie Piękna. To strategia komunikacji bazująca na indywidualnym podejściu do każdej kobiety.



„Zaczynaliśmy od jednego produktu, a aktualnie mamy portfolio produktowe zawierające kilkutysięczny asortyment. Produkcja, od własnego zaplecza domowego zmieniła się w dwa zakłady produkcyjne z roczną produkcją 40 milionów sztuk.”