Wizyta studyjna dla nestorów i sukcesorów firm rodzinnych w Delia Cosmetics

Drodzy Rodzinni, serdecznie zapraszamy na majową wizytę studyjną, którą przygotowaliśmy wspólnie z firmą rodzinną Delia Cosmetics Sp. z o.o. – członkiem Stowarzyszenia Inicjatywa Firm Rodzinnych.

Spotkanie jest adresowane do nestorów i sukcesorów firm rodzinnych, którzy chcą świadomie przeprowadzić proces sukcesji w swoich firmach oraz poznać dobre praktyki, które w tym pomogą.

 

  


Wizyta odbędzie się w dniu 12 maja 2023 roku w godz. 11:00-13:30 w zakładzie produkcyjnym firmy Delia Cosmetics (ul. Księdza Janika 9; 95-050 Konstantynów Łódzki).

W trakcie majowej wizyty usłyszymy niezwykle ciekawą historię rodzinnej firmy kosmetycznej Delia oraz opowieść o procesie sukcesji, jaki z sukcesem w niej został wdrożony. Poznamy także dobre praktyki, które pomogły firmie rozwinąć skrzydła i zdobyć silną pozycję w branży.

Zaczynaliśmy od jednego produktu, a aktualnie mamy portfolio produktowe zawierające kilkutysięczny asortyment. Produkcja, od własnego zaplecza domowego zmieniła się w dwa zakłady produkcyjne z roczną produkcją 40 milionów sztuk.

Karol Szmich, Prezes Delia Cosmetics

 


W PROGRAMIE SPOTKANIA
11:00 – 13:00
  • Prezentacja firmy i doświadczenia związane z procesem sukcesji
  • Zwiedzanie zakładu i dla chętnych pokaz wizażu z wykorzystaniem kosmetyków firmy Delia
13:15
  • Przejazd do restauracji “Na zdrowie” i wspólny rodzinny obiad

ZAPRASZAMY!

Zgłoszenia uczestnictwa przyjmujemy do dnia 5 maja 2023 roku. Ilość miejsc ograniczona. Pierwszeństwo mają członkowie IFR.

ZGŁOŚ CHĘĆ UDZIAŁU

 


Delia Cosmetics to polski producent kosmetyków i właściciel dwóch marek – Delia i Cameleo, należący do ścisłej czołówki na polskim rynku kosmetycznym i dynamicznie rozwijający się na rynkach zagranicznych. Firmę, której tradycja sięga 25 lat, wyróżnia bogate portfolio produktów, nowoczesne zakłady produkcyjne i własne laboratoria, a także nieustające dążenie do rozwoju wyznaczające kolejne kierunki jej działalności. Kompletny, stale rozszerzany i zgodny z trendami asortyment produktowy Delii odpowiada potrzebom klientów na kilkudziesięciu światowych rynkach. Szeroki wachlarz produktów z segmentu Delii i Cameleo to bestsellery kosmetyczne i nowości, które trafiają do ponad 60 krajów na całym świecie.

Delia Cosmetics już 25 lat łączy rodzinne wartości, wysoką jakość i troskę o piękno, stanowiące główne filary firmy z polskim rodowodem. Karol Szmich, który związany jest z Delią od 15 lat, sprawuje funkcję prezesa zarządzającego Delia Cosmetics od 2018 roku. Przejmując stery od założyciela firmy, pana Józefa Szmicha, Karol kontynuuje tradycję i jako sukcesor z powodzeniem dowodzi biznesem na wielu światowych rynkach. Stały rozwój Delii to jeden z najważniejszych kierunków i jednocześnie długofalowy proces, który pozwala wyznaczać i realizować nowe cele.

W ostatnich latach firma skupia się na zrównoważonym rozwoju i produkcji z poszanowaniem środowiska naturalnego, zgodnie z którymi rozwija wdrażanie kosmetyków wegańskich i ze składnikami pochodzenia naturalnego oraz kosmetyków certyfikowanych. Prężnie funkcjonującą działalność kosmetyczną Delia Cosmetics odzwierciedla zaangażowanie firmy w działania filantropijne i CSR. Jako strategiczny partner fundacji Gajusz, Delia od lat pomaga pensjonariuszom hospicjów. W 2020 roku marka wyznaczyła kolejny ważny kurs swojej działalności oparty na samoakceptacji realizowany pod hasłem AutenTYcznie Piękna. To strategia komunikacji bazująca na indywidualnym podejściu do każdej kobiety.