XI Międzynarodowa Konferencja SIM

Drodzy Rodzinni, mamy przyjemność zaprosić Was do udziału w XI Międzynarodowej Konferencja SIM, zorganizowanej przez Stowarzyszenie Interim Managers – nasze stowarzyszenie jest partnerem merytorycznym konferencji. Wydarzenie odbędzie się w dniach 1-3 grudnia br. w formule on-line. Temat przewodni tegorocznej edycji: „Od kryzysu do sukcesu. Skuteczne zarządzanie firmą w czasach transformacji”.

Konferencja SIM to:

  • 4 panele dyskusyjne z udziałem prezesów i członków Zarządu znanych firm (m.in. RADPOL, AKOMEX, VELVET CARE, SELENA, ORANGE, SHAREBEE, ABRIS, GROW, IZODOM, FRIGO LOGISTICS) oraz gości z zagranicznych stowarzyszeń interim managerów (z Niemiec, Anglii, Włoch, Hiszpanii)
  • 9 studiów przypadków projektów IM (w tym 6 z udziałem klientów)
  • 5 sesji warsztatowych (pt. Shadow Management, Social Selling, Cyfrowy Marketing, Narzędzia online dla IM, Zaufanie w projektach IM)
  • 6 tematycznych sesji networkingowych.

Czas, w którym się znaleźliśmy pokazuje, że firmy potrzebują wiedzy, skutecznych rozwiązań i eksperckich wskazówek, żeby sprostać sytuacji, którą stworzyła pandemia. Tematyka tegorocznej edycji konferencji Stowarzyszenia Interim Managers, jest odpowiedzią na potrzeby obecnej rzeczywistości.

  • Nieprzewidywalność, nieoczywistość, zmienność – te trzy słowa opisują nasze doświadczenia z ostatnich miesięcy. Zachodzące na „naszych oczach” zmiany wpływają na wzrost zainteresowania zarządzaniem projektowym i programami transformacyjnymi. Firmy jak nigdy wcześniej potrzebują zwinnych rozwiązań. Rola managera ma charakter coraz częściej czasowy, związany z realizacją określonego projektu. Jednym z najbardziej skutecznych i elastycznych rozwiązań wspierających rozwój firm jest Interim Management.
  • Organizatorzy konferencji tradycyjnie podejdą do tematu poprzez pryzmat wyzwań związanych z trzema obszarami: Firmy, Ludzie, Technologie. Obowiązywać będzie język konkretów: projektów, realizowanych inwestycji, szans oraz zagrożeń. Konferencja jest przygotowana w formule pozwalającej na pozyskanie praktycznej wiedzy i przedyskutowanie rozwiązań z innymi uczestnikami.
  • Konferencja będzie okazją do wysłuchania wiodących prelegentów z kraju i zagranicy, a drugi dzień w całości poświęcony będzie europejskiemu rynkowi Interim Managerów.

W imieniu organizatorów serdecznie zapraszamy do udziału. Szczegóły dotyczące programu i formularz rejestracyjny poniżej.

Program konferencji i rejestracja

Stowarzyszenie Interim Managers SIM – to organizacja non-profit i jedyna w Polsce, która skupia osoby zainteresowane ideą interim managementu i nowoczesnych form zarządzania biznesem. Społeczność SIM liczy ponad tysiąc osób: ekspertów w swoich dziedzinach z wieloletnim doświadczeniem zarządczym. SIM posiada poparcie liderów polskiego biznesu oraz środowisk naukowych, czego dowodem są m.in. pierwsze studia podyplomowe z zakresu interim managementu oraz moduły tematyczne na kierunkach MBA. Współpracuje także z instytucjami międzynarodowymi, takimi jak Institute of Interim Management z Wielkiej Brytanii. SIM jest autorem pierwszej Metodyki Interim Managementu, dostosowanej do polskich realiów biznesowych XXI wieku. W 2020 roku SIM  został członkiem założycielem Europejskiej Federacji Stowarzyszeń IM – The International Network of Interim Manager Associations INIMA.


Dodatkowych informacji na temat wydarzenia oraz Stowarzyszenia SIM udziela: