Debata Warsaw Enterprise Institute pt. Jaka przyszłość firm rodzinnych? Wyzwania rozwojowe

Wspólnie z naszymi partnerami z Warsaw Enterprise Institute zapraszamy na Debatę pt. “Jaka przyszłość firm rodzinnych? Wyzwania rozwojowe”, której celem jest zdiagnozowanie kondycji polskich firm rodzinnych. Debata odbędzie się w najbliższy czwartek 17 czerwca o godz. 14:00. Dla chętnych dostępna będzie też transmisja online na profilu WEI na Facebook oraz kanale na YouTube.

Nagranie webinarium | Transakcje fuzji i przejęć w dobie COVID-19 – niezbędnik praktyczny

Publikujemy podsumowanie i nagranie wspólnego webinarium IFR i Grabowski i Wspólnicy Kancelaria Radców Prawnych (partner strategiczny IFR). Wydarzenie poprowadzili Patrycja Dados oraz dr Rafał Trzeciakowski – radcowie prawni w GWLAW. Podczas webinarium nasi eksperci opowiedzieli czym są transakcje M&A, jakie są rodzaje i sposoby ich przeprowadzenia. Dowiedzieliśmy się jak wybrać dobry moment na akwizycję oraz jak znaleźć inwestora.

Kawiarenka Krakowska #12 | Przedsiębiorcze kobiety prowadzą efektywne biznesy

Zapraszamy na #12 spotkanie Kawiarenki Krakowskiej. Naszymi gośćmi będą: Katarzyna Wierzbowska – przedsiębiorczyni społeczna, innowatorka społeczna, współzałożycielka i CEO Foster Clinic, Ewa Sobkiewicz – właścicielka firmy rodzinnej Salve Medica i prezes zarządu IFR oraz Bogna Sobkiewicz – sukcesorka w Salve Medica. Tym razem porozmawiamy o przedsiębiorczych kobietach i ich drodze do sukcesu.

Webinar WSB | Historia dwóch wektorów. Co zwiększa prawdopodobieństwo osiągania rezultatów przez zespół sprzedaży?

W imieniu naszych partnerów z Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu zapraszamy na webinarium w ramach IV edycji Kongresu Firm Rodzinnych “Gotowi na jutro”. Wydarzenie poprowadzi Arkadiusz Chludziński – Head of algorytmia Sprzedaży, praktyk z kilkunastoletnim doświadczeniem w prowadzeniu działań sprzedażowych. 

Nowa rola sprzedawcy B2B w cyfrowym świecie klientów | Webinarium IFR

Wspólnie z Łukaszem Kosuniakiem (CEO w firmie Grow Consulting, ekspert marketingu B2B, wykładowca akademicki, szkoleniowiec, konsultant) w czwartek 10 czerwca o godz. 11:00 zapraszamy na webinarium, podczas którego przedstawimy metody integrowania działań marketingowych i sprzedażowych. Pokażemy, jak łączyć działania digitalowe z pracą zespołów handlowych.

Raport z ogólnopolskiego badania – wpływ strategii marketingowej na biznes | BUZZCenter

Członek naszego Stowarzyszenia – agencja marketingowa, firma rodzinna BUZZCenter przeprowadziła ogólnopolskie badanie strategii marketingowej w firmach. Wyniki badania opracowali w dedykowanym raporcie, który pokazuje jaki wpływ strategia marketingowa wywiera na biznes. Serdecznie zachęcamy do zapoznania się z wynikami badania.