Case Study: Jak rok do roku poprawić sprzedaż o 36% i zwiększyć efektywność firmy o 32% | Webinarium IFR

Wyzwania z jakim borykamy się w biznesie w ostatnich miesiącach potrafią doprowadzić do sporego bólu głowy. Galopująca inflacja, skokowy wzrost kosztów pracy, niedostępność niektórych materiałów, czy podzespołów, wyzwania sprzedażowe – to tylko niektóre z tych zagadnień. Postanowiliśmy pokazać, że jest dla nas wszystkich światełko w tym tunelu pełnym przeszkód.

Wspólnie z Lean To Win organizujemy webinarium na zasadach case study pt. “Jak rok do roku poprawić sprzedaż o 36% i zwiększyć efektywność firmy o 32%”. Opowiemy o dobrych praktykach firmy, która poprawia swoją efektywność i wyniki. Pokażemy konkretne metody, które temu służą i wskażemy od czego najlepiej zacząć taką transformację efektywności.

Wydarzenie odbędzie się w czwartek 23 marca 2023 roku w godz. 11:00–12:30. Spotkanie poprowadzi Andrzej Krótki (CEO i Konsultant Strategiczny Lean To Win).


WEŹ UDZIAŁ W WEBINARIUM
Instrukcja udziału w webinarium przez ClickMeeting [PDF]

Podczas webinarium ekspert przybliży uczestnikom:

  • Jak doprowadzić do poprawy efektywności o 32% rok do roku na konkretnym przykładzie
  • Jaka jest wartość czasu, który ucieka w naszych firmach na marnotrawstwa
  • Czym jest mapowanie procesów i jak pomaga w poprawie wydajności firmy zarówno w branży produkcyjnej jak i usługowej
  • Co to jest standaryzacja i jaki ma wpływ na obniżenie kosztów prowadzenia biznesu
  • Jakie kroki trzeba podjąć, aby poprawić wyniki sprzedażowe nawet o 36%
  • A przede wszystkim: będziecie mogli dowiedzieć się jak poradzić sobie ze stratami i nieefektywnością w Waszych firmach. Pojaw się na naszym webinarium i zadaj pytanie!

Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnym webinarium. Transmisja on-line odbędzie się na platformie ClickMeeting. Po wystąpieniu ekspertów przewidziana jest także sesja pytań i odpowiedzi.

PROWADZĄCY

Andrzej Krótki CEO i Konsultant Strategiczny Lean To Win. Pomaga właścicielom firm rodzinnych w usprawnianiu biznesu i zarabianiu. Współtwórca Kokpitu Zarządzania. Autor bestsellera branżowego “Skuteczny Lider Lean”.

Do tej pory pomagał takim markom jak: KGHM, RABEN, SANTANDER, RENEX, Instal-Projekt, INGRAM Micro, MEDIRA, STOLBUD, GREENBRIER, ZNTK Oława, Fundusz Pomerania, TRYUMF, REJS, Protech, Sklejka-Multi, Weltech, Intermag, Ceba Baby, Rawag, Unimot, Omega, Poltech, FOD, WM Eltar, Lesaffre, Geldbach, Thermoplast, Newag, Jamar, Rothlehner, Kontakt-SIMON, FAM, FTT Wolbrom, Prymat, Nutricia, Docdata, czy Kirchhoff.

Jest wykładowcą na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej oraz Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie.