Webinarium LCK #15 | Zarządzanie pracą zdalną – funkcjonowanie przedsiębiorstw w dobie epidemii

Serdecznie zapraszamy na #15 webinarium dla uczestników projektu tworzenia Lokalnych Centrum Kompetencji Rozwoju Firm Rodzinnych #LCK. Webinarium organizowane jest przez Stowarzyszenie Inicjatywa Firm Rodzinnych w ramach projektu we współpracy z firmą doradczą ASM Centrum Badań i Analiz Rynku.

  • Temat: Zarządzanie pracą zdalną – funkcjonowanie przedsiębiorstw w dobie epidemii
  • Termin: 27 marca 2020 roku o godz. 11:00-12:30

W obliczu zmian z jakimi obecnie zmagają się firmy, Stowarzyszenie Interim Managers (SIM) udostępnia przedsiębiorcom bezpłatne, proste narzędzie do zarządzania pracą zdalną, przygotowane przez jednego z bardziej doświadczonych interim managerów na rynku polskim. To proste rozwiązanie ułatwi właścicielom firm i menedżerom zdalne zarządzanie pracą pracowników, którzy musieli zostać w domach. Pomoże także w śledzeniu czasu pracy oraz jej postępów.

Zapraszamy do udziału w webinarium, w którym Roman Wendt przedstawi autorskie narzędzie zarządzania telepracą, a Monika Buchajska-Wróbel podzieli się doświadczeniami z jego wdrożenia w swojej firmie. Korzyści z udziału w webinarium:

  • pozyskanie wiedzy jak sprawnie i skutecznie w ciągu 24h wdrożyć proste i przyjazne narzędzie do pracy zdalnej;
  • poprawa efektywności działania i usprawnienie pracy zespołu;
  • szczera dyskusja o trudnościach, zagrożeniach, ale i plusach pracy zdalnej oraz wymiana doświadczeń z tymi, którzy już przez to przeszli.
PROWADZĄCY

Roman Wendt – Ekspert efektywności biznesowej i wizjoner, mówca i doskonały praktyk dzielący się swoimi doświadczeniami, do których należy zaliczyć ponad 20 projektów wdrażania zmian. Interim Manager z 14 letnim doświadczeniem. Orędownik produktywności, dla którego wszystkie narzędzia i działania, choćby najbardziej rozwinięte technologicznie, są tylko drogą do celu jakim jest efekt i usatysfakcjonowani ludzie, którzy go tworzą. Zanim wszedł na ścieżkę interim managementu, zdobywał doświadczenie tworząc od podstaw i doprowadzając do pozycji lidera branży swoją firmę usługową B2B (od poziomu start-up’u), a następnie pracując w ogólnopolskiej firmie konsultingowo-wdrożeniowej. Autor książek z zakresu usprawniania biznesu i wdrażania zmian, oraz 2 metodyk biznesowych. Założyciel Stowarzyszenia Interim Managers.

Monika Buchajska-Wróbel – Prezes Stowarzyszenia Interim Managers, Partner Inwenta. Pomysłodawczyni, inicjatorka i współzałożycielka Stowarzyszenia Interim Managers (SIM), obecnie Prezes Zarządu SIM. Partner Zarządzający firmą doradztwa personalnego Inwenta Sp. z o.o. Posiada wyjątkowe w polskich realiach doświadczenie w rekrutacji i doborze interim managerów do konkretnych projektów. Od wielu lat aktywnie działa na rzecz aktywizacji rynku interim management oraz promocji idei IM jako nowoczesnej formy zarządzania. Ekspert branży HR z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem. Specjalizuje się w rekrutacji executive search oraz projektach doradczych w obszarze HR.  Zrealizowała szereg projektów dla koncernów, spółek kapitałowych działających na rynku polskim i międzynarodowym oraz dla Venture Capital. Współzałożycielka firmy doradztwa personalnego Inwenta, gdzie od 2004 roku pełni funkcję Partnera Zarządzającego.

Serdecznie zapraszamy do udziału!

WEŹ UDZIAŁ W WEBINARIUM
Rejestracja i bezpośredni odnośnik do webinarium na ClickMeeting
Instrukcja udziału w webinarium przez ClickMeeting [PDF]

#LCK – to projekt dedykowany przedsiębiorstwom rodzinnym. Celem tej inicjatywy jest wspieranie firm w rozwijaniu i prowadzeniu działalności gospodarczej. Projekt oferuje przedsiębiorcom rodzinnym bezpłatne seminaria, webinaria, indywidualne usługi doradcze oraz bazę wiedzy zawierającą artykuły, raporty i materiały wideo na portalu: www.firmyrodzinne.eu


*Realizacja zadania współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014-2020, projekt pt. „Tworzenie systemu sieciowego wsparcia przedsiębiorczości rodzinnej – lokalne centra kompetencji rozwoju firm rodzinnych”