Webinarium LCK #33 | Rezerwa strategiczna w firmie rodzinnej – Jak zbędne zasoby mogą pozwolić budować lepszą przyszłość biznesu?

Niemal każda firma stara się racjonalizować koszty przez niezatrudnianie lub zwalnianie pracowników, ograniczanie zbędnych wydatków, czy zakup tylko tych materiałów, które są potrzebne do bieżącej produkcji. Tymczasem niektóre zbędne zasoby mogą tworzyć tzw. rezerwę strategiczną, która okazuje się niezbędna w walce z kryzysem lub do rozwoju firmy. Gdy firma jest idealnie zoptymalizowana, może odkryć, że brakuje jej zasobów do poradzenia sobie z nieprzewidzianymi wyzwaniami albo brakuje jej “paliwa” do walki o nowy rynek. Brak rezerwy strategicznej sprawia, że niemożliwe staje się wykorzystanie szans, jakie stwarza każdy kryzys. Mimo, że powszechnie zachęca się do optymalizacji, wiele firm odnoszących sukcesy przemilcza to, że zawdzięcza je wykorzystaniu rezerw, których nie posiadają ich konkurenci.


WEŹ UDZIAŁ W WEBINARIUM
Instrukcja udziału w webinarium przez ClickMeeting [PDF]

Zapraszamy na 33 webinarium w ramach projektu #LCK pt. „Rezerwa strategiczna w firmie rodzinnej – Jak zbędne zasoby mogą pozwolić budować lepszą przyszłość biznesu?”, które poprowadzi dr Jacek Pogorzelski – ekspert w zakresie strategii marketingowej oraz zarządzania marką i doświadczeniem klienta. Moderować je będzie Tomasz Budziak – wiceprezes zarządu IFR.

  • Temat: Rezerwa strategiczna w firmie rodzinnej – Jak zbędne zasoby mogą pozwolić budować lepszą przyszłość biznesu?
  • Termin: 16 lipca 2020 roku (czwartek), godz. 11:00-12:30

W trakcie webinarium zostanie omówione, co składa się na rezerwę strategiczną, jaki jej poziom jest właściwy oraz jak ją wykorzystać do rozwoju firmy. Uczestnicy webinarium będą mogli na żywo zadawać pytania. Transmisja online odbędzie się przez platformę Clickmeeting. Serdecznie zapraszamy do udziału.

PROWADZĄCY

dr Jacek Pogorzelski – ekspert w zakresie strategii marketingowej oraz zarządzania marką i doświadczeniem klienta. Właściciel i dyrektor zarządzający firmy doradztwa marketingowego PrimeCode oraz Business Strategy Leaderem w BlueFox. Posiada stopień doktora nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu oraz ukończone zaawansowane kursy z zakresu innowacyjności i modeli biznesowych na Uniwersytecie Stanforda. Jest także certyfikowanym neurobadaczem. Twórca metod i narzędzi planistycznych i analitycznych z zakresu marketingu, innowacyjności, poszukiwania insightów i strategii rynkowej. Pracował z firmami z kilkunastu branż z Polski, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Rosji, Ukrainy i USA. Były wykładowca programów MBA oraz Executive MBA Szkoły Głównej Handlowej oraz The Carlson School of Management Uniwersytetu Minnesoty. Doświadczony trener komunikacji marketingowej, zarządzania marką, analizy marketingowej, marketingu wartości oraz innowacyjności w ramach certyfikowanych programów The Chartered Institute of Marketing z Londynu. Przeprowadził kilka tysięcy godzin szkoleń i warsztatów. Były brand i marketing manager międzynarodowych korporacji w branży FMCG i farmaceutycznej. Autor książek Marka na cztery sposoby (Managing Brands in 4D w języku angielskim), Praktyczny marketing miast i regionów, Kod skuteczności, Mity marketingowe, (R)ewolucja marki, Pozycjonowanie produktu oraz wielu artykułów na temat strategii marek oraz innych zagadnień marketingu strategicznego. Więcej informacji na stronie: www.jacekpogorzelski.pl


#LCK – to projekt dedykowany przedsiębiorstwom rodzinnym. Celem tej inicjatywy jest wspieranie firm w rozwijaniu i prowadzeniu działalności gospodarczej. Projekt oferuje przedsiębiorcom rodzinnym bezpłatne seminaria, webinaria, indywidualne usługi doradcze oraz bazę wiedzy zawierającą artykuły, raporty i materiały wideo na portalu: www.firmyrodzinne.eu


*Realizacja zadania współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014-2020, projekt pt. „Tworzenie systemu sieciowego wsparcia przedsiębiorczości rodzinnej – lokalne centra kompetencji rozwoju firm rodzinnych”