Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

VIII Konferencja Interim Management

7 grudnia 2017 - 8 grudnia 2017

Jak wykorzystać potencjał nowoczesnych narzędzi zarządczych? Po co nam Rady Nadzorcze? Kogo uratuje zarząd sukcesyjny? Co zyskamy (a może stracimy?) dzięki RODO? Kiedy sięgnąć po shadow management? Na te i inne pytania odpowiadać będą Prelegenci i Paneliści podczas VIII Konferencji Interim Management

W imieniu organizatora i naszego partnera Stowarzyszenia Interim Managers serdecznie zapraszamy do udziału!

  • Wydarzenie adresowane jest do najwyższej kadry managerskiej; Prezesów, Dyrektorów, Członków Zarządów i Rad Nadzorczych, Właścicieli Firm.
  • Celem konferencji jest prezentacja nowoczesnych narzędzi i rozwiązań zarządczych, po które coraz chętniej sięgają przedsiębiorstwa w dobie gospodarki 4.0.
  • Program konferencji przygotowany został w oparciu o badanie rynku, które przeprowadzone zostało wśród najwyższej kadry zarządczej.

Program konferencji w PDF

Rezerwacja miejsc i szczegółowy program: viii.konferencjaim.org.pl

Nasze Stowarzyszenie na tym wydarzeniu będzie reprezentować Wiceprezes Zarządu IFR – Tomasz Budziak, który weźmie udział w dyskusji pt. “Wyzwania społeczne, gospodarcze, prawne i technologiczne stojące przed firmami działającymi w Polsce“.

Szczegóły

Początek:
7 grudnia 2017
Koniec:
8 grudnia 2017
Kategoria Wydarzenie:
Witryna internetowa:
viii.konferencjaim.org.pl

Organizator

Stowarzyszenie Interim Managers
Telefon:
22 50 234 70
Adres e-mail:
kontakt@stowarzyszenieim.org
Witryna internetowa:
stowarzyszenieim.org

Miejsce wydarzenia

Warsaw Spire
pl. Europejski 2
Warszawa, Polska
+ Google Map
Witryna internetowa:
warsawspire.pl